نوشته شده توسط : ..• The * Elf * girl •..



مقر فرمانده ی شیطان



- نیتروجن : درود بر شیطان بلند مرتبه


- شیطان : درود بر تو نیترو . ..چه خبر شده است ؟


- نیتروجن :قربان باز این آدم و حوا تو چت روم پیداشون شد . . .چه دستور می فرمایید . .؟


- شیطان : ها ها ها . . . می خواهیم قدری سر به سرشان بگذاریم . .دیگه کیا هستند . .. ؟


- نیتروجن : قربان خیلی ها هستند . . غضنفر و قلمراد و اکبر آقا قزوینی و ...


- شیطان : محمد حسن چی . .؟ همون رشتیه ؟


نیتروجن : خیر قربان . . . ولی زنش و خواهر و مادرش هستند -


- شیطان : ولشون کن . .برو سراغ همون آدم و حوا

.

.

.(ادامه مطلب)



- نیتروجن : قربان هکشون کنم . .؟

- شیطان : حتما . .ولی بذار برای آخر کار ... فعلا بهشون نفوذ کن ببینیم چی دارن به هم می گن

- نیتروجن : اطاعت میشه قربان . .. آیدی آدم آندرانیک .و آیدی حوا هم آزیتا ست

اتاق چتی میان آزیتا و آندرانیک

- آزیتا : عزیزم یکم از خودت بگو . .. چی کار می کنی ؟

آندرانیک : زندگی ..البته اگه بذارن -

- آزیتا : خب تعریف کن . . خونه ی پدر مادرتون زندگی می کنید . .؟

- آندرانیک : نه جانم . .خونه و ماشین و موبایل و همه چی تکمیله . .غمت نباشه . .راستی اگه پایه ای بیا یه قرار بزاریم با ماشینم بریم بگردیم . .؟

- آزیتا : راستش دلم می خواد . . ولی نگران بنزینم .. جریان جیره بندی رو می گم

آندرانیک : غصه اش رو نخور . . . ****رو انداختم تو باکم . . ! غمت نباشه

- آزیتا : ببین اصرار نکن . .می ترسم بابام متوجه ی جریان بشه .. خطریه

- آندرانیک : خب بشه ..اونم میندازم بغل دست ***** .. گفتم که غمت نباشه ..شما فقظ اوکی رو بده ..باقیش با چاکرت

آزیتا : آخه . . . ........... .. . مزاحمتون میشم

آندرانیک : دیگه آخه نداره ... .جیگر تو بنزین منی . . اونم از نوع سوپرش . .روشنمون می کنی به مولا -

- آزیتا : یعنی منم می خوای بندازی تو باک . .

- آندرانیک : آی قربونت برم ... شما خودت صاب ماشینی . .جیگر

آندرانیک : خب می فرمودید . . .. . کجا دانشگاه قبول شدید به سلامتی . .؟

- آزیتا : دانشگاه امیر کبیر و صنعتی شریف رو همزمان قبول شده بودم ...ولی چون نفر دوم کنکور شده بودم ...گفتم بذارم سال بعد شرکت کنم تا نفر اول بشم

- آندرانیک : خیلی حیف شد .. می خواستم ازتون در رابطه با اوضای دانشگاه بپرسم ..شنیدم این بسیجی ها خیلی مزاحمت برای خانم ها ایجاد می کنن

- آزیتا : آخ نگو عزیزم...مگه فقط دانشگاست . .؟ اصلا نمی شه از شرشون تو خیابون هم را رفت . .هی میان آدم رو با زور سوار ماشین می کنن

- آندرانیک : تقصیر خودتونه دیگه .. ما این همه براتون بوق می زنیم سوار نمی شید ...خب اینا میان به زور سوارتون می کنن

- شیطان : نیترو می گم بیا ضایشون کنیم . . . به آدم بگو که طرفش همون حوا هست . . .زنیکه با هزاران سال سن ..خودش رو ?? ساله جا می زنه ..خجالت هم نمی کشه . ها ها ها

نیترو جن : اطاعت می شود قربان . . ..ولی می گم بهتره اجازه بدیم یکم بیشتر باهام چت کنن تا ضایع گیش چند برابر شه . . ما هم که داره خوشمون میاد -

- شیطان : راست می گی ..تفریح خوبیست .. مدتها بود اینقدر حال نکرده بودیم ..خدا پدر مادر این بیل گیتس پدر سوخته رو بیامرزه . . مادر مرده عجب اختراع توپی کرد . . راستی نیترو کار هک کردن مغز انسان به کجا رسید . .؟

- نیتروجن : قربان کار به خوبی پیش میره .. ما خطاها و ضعف های امنیتی و سیستماتیک زیادی رو در آن پیدا کردیم .. قربان اکثر پورت هاش بازه و ویروس کشش هم خیلی وقته آپدیت نشده ...حتی با برخی ورژن های جدید ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا هم آسیب پذیر نشون می دهد . ..

- شیطان :عالیست ..منتظر شاهکار های دیگری ازت هستم .. جناب نیترو ...چند میلیون سوتی دیگر از خداوند بگیریم ...شرط را برده ایم

شیطان : ببین چه جیگرکی برای خودشون راه انداختن . . .نیترو شروع کن -

نیتروجن : اطاعت میشه قربان ...الآن منقلشون رو خیس می کنم . .-

- شیطان : صبر کن ...خودم می خوام این لطف بزرگ رو بهش بکنم و از جهل درش بیارم ..

شیطان : hi

آندرانیک : hi ...asl

شیطان : دختری ?? ساله . .دانشجو . . از شهرک غرب . .

آندرانیک : sorry . .i'm busy

شیطان : لوس نشو آدم ..من شیطان هستم ...تو اد لیستت یه نگاه بنداز -

آدم : آهان ..تویی شیطان . .؟ چیکار داری . .؟ ببین الآن واقعا سرم شلوغه ..بزار واسه بعد -

- شیطان : میدونم ...بوی جیگر کباب کردنتون تا اینجا هم میاد .. .

آدم : اه . .بازم سیستم رو هک کردی . .؟ بابا همین یه هفته پیش یه ویروس کش از جبرئیل خریدم

شیطان : آخه بنده ی خدا ...جبرئیل مگه کامپیوتر بلده ..؟ اون ویروس کشت هم بهت انداخته ..کپی رایتیه -

آدم : خب حالا چی کار داری . . فقط زود بگو که دستم خسته شد ..نمی تونم با دو نفر بچتم ...زود بگو برو مزاحم نشو

- شیطان : مزاحم خودتی . . غرض از مراحمت این بود که بهتون بفرماییم اون آزیتا جونتون . . حوا تشریف دارن ..

- آدم : برو بابا حال نداریم ... نمی خوای بگی یه سیب هم گاز بزن . .؟

شیطان : اینقدر اون جریان سیب رو جلو نکش ..گذشته ها گذشته ... اگه باور نمی کنی بهش بگو بهت ویس بده ..تا خودت از صداش بفهمی -

آدم : صبر کن -

- آندرانیک : آزیتا جون دستم خسته شد ..میشه با ویس بچتیم جیگر . .؟

آزیتا : چرا نمیشه عزیزم . . . .اینوایتت کردم تو کنفرانس رووم ..بیا منتظرم -

- آدم ویسش رو وصل می کنه

( کنفرانس چت )

آندرانیک : ? ? ? آزمایش میشه ..صدا میاد ..؟

آزیتا : آره عزیزم ..صدات میاد .. خب می گفتی



مقر فرماندهی شیطان



- شیطان : نیترو . .این چه وضشه . .؟ سوتی شد که . .صدای حوا که اینطوری نبود

- نیتروجن : قربان خودم هم جا خوردم ..الآن بررسی می کنم . . . .. ..................

....... بله قربان . . .فهمیدم ... اون حوا است قربان ....ولی از نرم افزار ...استفاده کرده




:: بازدید از این مطلب : 903
|
امتیاز مطلب : 380
|
تعداد امتیازدهندگان : 121
|
مجموع امتیاز : 121
تاریخ انتشار : 13 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar03.jpg
shima در تاریخ : 1390/7/7/4 - - گفته است :
ba maze bood

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1389/10/13/1 - - گفته است :
با سلام و خسته نباشید واقعا تبریک میگم بهت وبلاگ باحالی داری خیلی وقته دنبال یه همچین مطالبی بودم دستت درد نکنه راستش منم یه سایت دارم چون از وبلاگ تو خیلی خوشم اومده میخواستم اگه مایل باشی باهم تبادل لینک داشته باشیم خب اگه مایل بودی من رو با این عنوان لینک کن ღ♥ღاولین فروشگاه مخصوص باباومامان های شیطون ایرونیღ♥ღ


http://myfashop.co.cc/


لینک کن بعدش تو بخش نظرات سایتم اعلام کن تا با هر عنوانی که دوس داشتی منم سایت تورو لینک کنم مطمین باش ضرر نمی کنی چون باعث میشه در کمترین زمان ممکن هم آمار سایت تو بالا بره هم آمار سایت من راستی تا یادم نرفته اینم بگم دوست عزیز اگه دوست داشتی از وبلاگ خودت درامد داشته باشی یعنی ازش پول در بیاری یه نگاهی به این صفحه بنداز من که ازش استفاده کردم الانم یه در امدی دارم که خیلی خوبه مرسی اینم ادرسش http://myfashop.co.cc/?cat=1301


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: